Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu usługi BLIK w aplikacji mobilnej BSGo w dniu 7 lipca 2022!
Jeśli korzystacie Państwo już z aplikacji BSGo wystarczy aktywować usługę BLIK i możecie w pełni korzystać z funkcjonalności zarówno BLIK jak i bankowości elektronicznej.
Jeśli chcecie Państwo zmienić formę autoryzacji z SMS na aplikację mobilną należy złożyć wniosek o modyfikację parametrów bankowości elektronicznej w placówce banku.
W przypadku braku dostępu do bankowości internetowej zapraszamy do placówek banku w celu aktywacji usługi.
Aktywuj BLIK-a w aplikacji BSGo i ciesz się szybkimi płatnościami gdzie chcesz !
Jak aktywować usługę?
Aby zacząć korzystać z usługi należy uruchomić aplikację mobilną BSGo
Po uruchomieniu aplikacji, pojawi się nowy klawisz: Wygeneruj kod Blik - kliknij
Następnie pojawi się ekran aktywacji BLIK-a klikamy Włącz BLIK i potwierdzamy pinem
Po prawidłowej autentykacji wyświetlany jest ekran Ustawienia BLIK umożliwiający włączenie BLIK-a
Akceptujemy regulamin i przesunięcie suwaka przy opcji Włącz BLIK-a.
Potwierdzenie BLIK został włączony
Opłaty dotyczące usługi BLIK
L.p. |
Rodzaj usług (czynności) |
Tryb pobierania |
stawka |
1. |
Opłata za usługę BLIK |
bez opłat |
0 zł |
2. |
Bezgotówkowe transakcje dokonywane za pośrednictwem usługi BLIK |
od transakcji |
0 zł |
3. |
Wypłata gotówki w bankomatach: - we wskazanych bankomatach grupy BPS - w innych bankomatach w kraju |
od transakcji od transakcji |
0 zł 6 zł |