• 15 lipca 2022

BLIK W APLIKACJI MOBILNEJ BSGO

Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu usługi BLIK w aplikacji mobilnej BSGo w dniu 7 lipca 2022!

Jeśli korzystacie Państwo już z aplikacji BSGo wystarczy aktywować usługę BLIK i możecie w pełni korzystać z funkcjonalności zarówno BLIK jak i bankowości elektronicznej.

Jeśli chcecie Państwo zmienić formę autoryzacji z SMS na aplikację mobilną należy złożyć wniosek o modyfikację parametrów bankowości elektronicznej w placówce banku.

W przypadku braku dostępu do bankowości internetowej zapraszamy do placówek banku w celu aktywacji usługi.

Aktywuj BLIK-a w aplikacji BSGo i ciesz się szybkimi płatnościami gdzie chcesz !

 

Jak aktywować usługę?

  • Aby zacząć korzystać z usługi należy uruchomić aplikację mobilną BSGo

  • Po uruchomieniu aplikacji, pojawi się nowy klawisz: Wygeneruj kod Blik - kliknij 

  • Następnie pojawi się ekran aktywacji BLIK-a klikamy Włącz BLIK i potwierdzamy pinem

  • Po prawidłowej autentykacji wyświetlany jest ekran Ustawienia BLIK umożliwiający włączenie BLIK-a

  • Akceptujemy regulamin i przesunięcie suwaka przy opcji Włącz BLIK-a.

  • Potwierdzenie BLIK został włączony

 

 

 

 

Opłaty dotyczące usługi BLIK

L.p.

Rodzaj usług (czynności)

Tryb pobierania

stawka

1.

Opłata za usługę BLIK

bez opłat

0 zł

2.

Bezgotówkowe transakcje dokonywane za pośrednictwem usługi BLIK

od transakcji

0 zł

  3.

Wypłata gotówki w bankomatach:

- we wskazanych bankomatach grupy BPS

- w innych bankomatach w kraju

 

od transakcji

od transakcji

 

0 zł

6 zł